IQ+EQ+SQ
OBSAH
1. ÚVODEM
1.1 AKTUÁLNÍ MYŠLENKY K INSPIRACI
2. ROZHOVORY S PEDAGOGY
3. INTELIGENTNÍ DESIGN
3.1 POTŘEBA KOMPLEXNÍHO PŘÍSTUPU
3.2 JEDNOTLIVÉ KVALITY
3.2.1 VÝBĚR TYPŮ KVALIT
3.2.2 ESTETIKA
3.2.3 PRAKTICKÁ FUNKČNOST
3.2.4 ERGONOMIE
3.2.5 EKOLOGIE
3.2.6 EKONOMIKA
3.2.7 ŽIVOTNOST: EKONOMIE A EKOLOGIE
3.3 ETIKA
3.3.1 AUTORSKÝ TÝM, JEHO ZODPOVĚDNOST A PREZENTACE
3.3.2 INTELIGENTNÍ DESIGN A SVOBODA
3.3.3 ETICKÉ KODEXY
3.3.4 NEJAKTUÁLNĚJŠÍ OBLASTI DESIGNU SOUČASNOSTI
3.4 INTELIGENTNÍ PRODUKT
3.4.1 INTELIGENCE, PROFESNÍ PŘEDPOKADY A TESTOVÁNÍ
3.4.2 NEJEN INTELIGENCE
3.4.3 TEORIE INTELIGENTNÍHO DESIGNU
3.4.4 POČÍTAČ TO SÁM NEVYŘEŠÍ
3.4.5 DESIGN S PŘESAHEM
3.5 INTELIGENTNÍ GRAFICKÝ DESIGN
3.5.1 KOMUNIKAČNÍ ANALÝZA
3.5.2 KOMUNIKAČNÍ PODPORA VE STÁLE KOMPLIKOVANĚJŠÍ REALITĚ
3.6 KVALITY A VÝVOJ
3.6.1 ORIGINÁL A KOPIE V DESIGNU
3.7 A INTELIGENTNÍ UŽIVATEL?
3.7.1 JAK NEVYSTAVOVAT DESIGN A ARCHITEKTURU
3.8 INTELIGENTNÍ DESIGN V PRAXI
3.8.1 APLIKACE TEORIE
3.9 INTELIGENTNÍ VÝUKA
3.9.1 JAKÝ JE STUDENT
3.9.2 OBSAH A METODA VÝUKY
3.10 VÝUKOVÁ LABORATOŘ
3.10.1 POZNAT SEBE, TĚLO A PROCES, KTERÉMU SLOUŽÍ PRODUKT
3.10.2 O BENEŠOVSKÉ VÝUKOVÉ LABORATOŘI
3.10.3 SOFTWARE E-FACTORY VNÁŠÍ DO PROJEKTOVÁNÍ ERGONOMICKÉ PARAMETRY
3.10.4 VÝSLEDKY INTELIGENTNÍ VÝUKY